Δεν υπάρχει περίπτωση να αποχωρήσει από τη θέση του πρόεδρου της ΔΕ του ΟΦΗ ο Χρήστος Μιχαλόπουλος. Ο «ισχυρός» άνδρας της ΠΑΕ, στο περιθώριο της παρουσίας του στον αγώνα των Κ20 την Πέμπτη, διέψευσε της σχετικές φήμες που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες μέρες για αποχώρησή του.

Αναλυτικά: «Θα συνεχίσω να ασκώ τα καθήκοντά μου έως και τις 2-5-2012, που είναι προγραμματισμένη η Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ. Δεν πρόκειται να αποποιηθώ τις ευθύνες που έχω αναλάβει».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: ΟΦΗ