Επέστρεψαν τη Δευτέρα στις προπονήσεις οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη μετά το ρεπό του σαββατοκύριακου. Ασκήσεις πίεσης με μπάλα σε μικρούς χώρους περιελάμβανε η απογευματινή προπόνηση της ημέρας και, στη συνέχεια, οι παίκτες έπαιξαν δίτερμα.

Θεραπεία έκανε ο Χίμπλινγκερ. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Γιαλούσης, Μπέτο.

Η επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη στις 18.00.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube