Τη λύση της συνεργασίας με τους Μπέτο και Σασιασβίλι ανακοίνωσε ο Εργοτέλης. Μετά τους Σέρχιο Λεάλ και Σίλβα Τζούνιορ, την πόρτα της εξόδου πέρασαν ακόμη δύο ποδοσφαιριστές, στη διαδικασία μείωσης του ρόστερ της ομάδας για την επόμενη σεζόν.

Η διοίκηση του Εργοτέλη, ευχαρίστησε τους δύο παίκτες για τα όσα πρόσφεραν στην ομάδα και τους εύχεται καλή τύχη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει ότι λύθηκε σήμερα η συνεργασία με τον ποδοσφαιριστή Γκεόργκι Σασιασβίλι. Επίσης, ολοκληρώθηκε η συνεργασία με τον ποδοσφαιριστή Μπέτο.

Τους ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφεραν στην ομάδα μας και τους ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας τους
»

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube