Ικανοποιημένος για τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Παναθηναϊκού (1-0) στην Τούμπα, αλλά και συνειδητοποιημένος ότι για να έχει αξία, πρέπει να έρθει θετικό αποτέλεσμα και στο ΟΑΚΑ, παρουσιάστηκε ο Στέλιος Μαλεζάς.

«Πήραμε τους βαθμούς σε ένα σημαντικό παιχνίδι. Τώρα θέλουμε να ξεκουραστούμε γιατί σε τρεις ημέρες αντιμετωπίζουμε ξανά τον Παναθηναϊκό σε ένα δύσκολο ματς. Θα πάμε στο ΟΑΚΑ για το καλύτερο», δήλωσε ο αρχηγός του «Δικέφαλου του Βορρά» μετά το τέλος του ματς.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
TAGS: Π.Α.Ο.Κ.