Η νέα καμπάνια της Nike με τίτλο «My time is now» («η ώρα μου είναι τώρα») δεν επικεντρώνεται σε έναν λαμπερό σταρ του αθλητισμού, αλλά σε δεκάδες. Αυτό που ξεκινά ως ματς της Γαλλίας με την Ολλανδία υπό το βλέμμα του Πεπ Γκουαρντιόλα, που κρατά σημειώσεις, εξελίσσεται σε... συναστρία, καθώς μία τρίτη ομάδα εμφανίζεται στον αγωνιστικό χώρο και μάλιστα αυξάνεται διαρκώς αριθμητικά.

Έτσι δίπλα στους Ριμπερί, Εμβίλα, Σνάιντερ, Φαν Ντερ Φάαρτ και τους λοιπούς παίκτες των «τρικολόρ» και των «οράνιε», στην παρέα προστίθενται γρήγορα Νεϊμάρ, Πικέ, Ινιέστα, Εζίλ, Γκέτσε, μέχρι και ο «ξέμπαρκος» Λεμπρόν Τζέιμς, ενώ ο Κριστιάνο Ρονάλντο εμφανίζεται στο τέλος με παιδική μπλούζα που δεν του χωρά.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Προσφορές για συμβόλαια στην πρώτη γραμμή: Στη Ρωσία ο πόλεμος διαφημίζεται όπως... οποιαδήποτε άλλη δουλειά

Ρακούν έκανε διάρρηξη σε κάβα, κατέβασε μπουκάλια με ουίσκι και λιποθύμησε στο μπάνιο

Καθηγητής στο Duke ζήτησε από τους φοιτητές του να βρουν τι ώρα είναι από αναλογικό ρολόι... Δεν πήγε καλά αυτό

10 μυρωδιές στο αυτοκίνητο που δεν πρέπει ποτέ να αγνοήσεις και τι μπορεί να σημαίνουν

Γιατί δεν πρέπει ποτέ να πίνεις ένα μπουκάλι νερό που έχει μείνει στο αυτοκίνητο

Το ήξερες ότι υπάρχει χώρα όπου είναι παράνομο -κυριολεκτικά- να ξεχάσεις τα γενέθλια της συζύγου σου;

Τον Ιούλιο κέρδισε 1,1 εκ. ευρώ και τον Σεπτέμβριο έπαθε εμβολή γιατί πάρταρε δίχως αύριο!

Ο Παπουτσωμένος Σκύλος: Τα βίντεο στο διαδίκτυο που ξεσηκώνουν αντιδράσεις

Τραμπουκίζουν τα μεγάλα σκυλιά τα μικρόσωμα; Καμιά φορά... και έχουμε βίντεο που το αποδεικνύει

Ανεπανάληπτο: Αγγελτήριο γάμου σε… κηδειόχαρτο!