Ανακοίνωση με την οποία «αποχαιρετά» τον Αλκέτα Παναγούλια που «έφυγε» τα ξημερώματα της Τρίτης, εξέδωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Σε αυτήν οι «ερυθρόλευκοι» μιλούν για έναν πρωτοπόρο του ποδοσφαίρου με πολύτιμη προσφορά στην ομάδα αλλά και την Εθνική.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

Το «αντίο» της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός στον σπουδαίο Έλληνα προπονητή. Η οικογένεια του Ολυμπιακού πενθεί μαζί με την υπόλοιπη Ελλάδα, για τον πρόωρο χαμό του Αλκέτα Παναγούλια.

Υπήρξε ένας πρωτοπόρος του ποδοσφαίρου και η προσφορά του στον Ολυμπιακό, στην Εθνική Ελλάδος και στο ποδόσφαιρο συνολικά, είναι αρκετή ώστε να τον κρατήσει για πάντα ζωντανό στο μυαλό των φιλάθλων.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube