Η κρίση δεν γινόταν να μην αγγίξει και το ΝΒΑ, κάτι το οποίο αναγκάζει τον Ντέιβιντ Στερν και τους συνεργάτες του να εγκαινιάσουν τις διαφημίσεις πάνω στις φανέλες των ομάδων. Απόφαση και για την χρήση ριπλέι κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Το διαφημιστικό… καθεστώς θα ισχύσει από την περίοδο 2013/2014 και θα αποφέρει έσοδα ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων στην αμερικανική ομοσπονδία.

«Το θέμα είναι πως θα χρειαστεί κάποιος χρόνο για όλο αυτό. Πρώτα για να συμφωνήσουν για το ποια διαφήμιση θα φέρουν στην φανέλα τους και δεύτερον ούτως ώστε η Adidas να προλάβει να ετοιμάσει τις νέες φανέλες» ανέφερε ο Ντέιβιντ Στερν.

Εκτεταμένη χρήση θα έχει από εδώ και πέρα και το ριπλέι κατά την διάρκεια του αγώνα. Μέχρι τώρα οι διαιτητές αξιοποιούσαν την συγκεκριμένη δυνατότητα κυρίως για τις τελευταίες φάσεις ενός αγώνα ενώ πλέον θα μπορούν να το κάνουν σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή επιθυμούν.

«Θα μπορούν οι διαιτητές να αποφασίσουν αν ένα φάουλ είναι αντιαθλητικό ή όχι και στη συνέχεια να αποφασίσουν για το πόσες βολές πρέπει να εκτελεστούν ή αν η μπάλα είναι στην κάθοδο κτλ» ήταν τα λόγια του Στερν.

Αλέξης Περδίκης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube