Χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο θα μπορέσουν οι φίλαθλοι να παρακολουθήσουν το αυριανό φιλικό μεταξύ του ΠΑΟΚ και της Ξάνθης. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ η είσοδος στο γήπεδο της Τούμπας θα είναι δωρεάν για όλες τις θύρες του γηπέδου.

Το παιχνίδι των δύο ομάδων θα διεξαχθεί αύριο (14/8) στις 20:00.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΟΚ:

«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως στον αυριανό φιλικό αγώνα εναντίον της Ξάνθη, που θα διεξαχθεί στις 20:00 στο γήπεδο της Τούμπας, η είσοδος θα είναι δωρεάν για όλες τις θύρες του γηπέδου.»

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: Π.Α.Ο.Κ.