Το διαφημιστικό τμήμα της Τορόντο FC είχε μία «φαεινή» ιδέα για την προώθηση των αγώνων της ομάδας. Έβαλε τον αρχηγό της, Τόρστεν Φρινγκς, στο μετρό της πόλης του Καναδά να ζητεί από τους περαστικούς να παίξουν το 1-2.

Το εγχείρημα στέφθηκε από παταγώδη αποτυχία, καθώς από 350 και πλέον ανθρώπους που πέρασαν από το χώρο, μόλις ένας δέχτηκε να αλλάξει πασούλες με τον Γερμανό μέσο, ενώ ένας ακόμη τον αναγνώρισε και τον φωτογράφησε. Οι υπόλοιποι τον αγνόησαν επιδεικτικά.

Θέλετε επειδή δεν ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, θέλετε επειδή δεν έχουν σε εκτίμηση τον Φρινγκς, θέλετε επειδή με το συγκεκριμένο παρουσιαστικό του έμοιαζε με άστεγο που ζητούσε ελεημοσύνη… το θέμα είναι πως το promotion απέτυχε πλήρως.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Προσφορές για συμβόλαια στην πρώτη γραμμή: Στη Ρωσία ο πόλεμος διαφημίζεται όπως... οποιαδήποτε άλλη δουλειά

Ρακούν έκανε διάρρηξη σε κάβα, κατέβασε μπουκάλια με ουίσκι και λιποθύμησε στο μπάνιο

Καθηγητής στο Duke ζήτησε από τους φοιτητές του να βρουν τι ώρα είναι από αναλογικό ρολόι... Δεν πήγε καλά αυτό

10 μυρωδιές στο αυτοκίνητο που δεν πρέπει ποτέ να αγνοήσεις και τι μπορεί να σημαίνουν

Γιατί δεν πρέπει ποτέ να πίνεις ένα μπουκάλι νερό που έχει μείνει στο αυτοκίνητο

Το ήξερες ότι υπάρχει χώρα όπου είναι παράνομο -κυριολεκτικά- να ξεχάσεις τα γενέθλια της συζύγου σου;

Τον Ιούλιο κέρδισε 1,1 εκ. ευρώ και τον Σεπτέμβριο έπαθε εμβολή γιατί πάρταρε δίχως αύριο!

Ο Παπουτσωμένος Σκύλος: Τα βίντεο στο διαδίκτυο που ξεσηκώνουν αντιδράσεις

Τραμπουκίζουν τα μεγάλα σκυλιά τα μικρόσωμα; Καμιά φορά... και έχουμε βίντεο που το αποδεικνύει

Ανεπανάληπτο: Αγγελτήριο γάμου σε… κηδειόχαρτο!