Το νέο απόκτημα του ΟΦΗ, Βασίλη Κουτσιανικούλη, βράβευσε σε εκδήλωσή της η ΕΠΣΗ.

Μάλιστα, ο πρώην παίκτης του Εργοτέλη πήρε το συγκεκριμένο βραβείο από τα χέρια του προέδρου των «μελανόλευκων», Μάνθο Πουλινάκη.

Το εγκώμιο του 24χρονου βραχύσωμου επιθετικού έπλεξε σε δηλώσεις του ο πρώην μεγαλομέτοχος του Εργοτέλη, Νίκος Τζώρτζογλου.

Από την πλευρά του ο Κουτσιανικούλης ευχαρίστησε τόσο τον πρόεδρο του ΟΦΗ, Μάνθο Πουλινάκη, όσο και τον Νίκο Τζώρτζογλου, καθώς αν δεν ήταν εκείνος η καριέρα του μπορεί να μην είχε πάρει την ίδια πορεία.

Eπιμέλεια: Θέμης Λιουδάκης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: ΟΦΗ