Κανονικά θα μπορούν να αγωνιστούν στη φετινή Α1 μπάσκετ των ανδρών οι Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ. Η ΕΕΑ χορήγησε την Τρίτη πιστοποιητικό στις δύο ΚΑΕ, κρίνοντας πλήρεις τους φακέλους που κατέθεσαν «ερυθρόλευκοι» και «ασπρόμαυροι».

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού (ΕΕΑ), στη σημερινή συνεδρίασή της, αποφάσισε τα εξής:

Τη χορήγηση πιστοποιητικού στις:

ΚΑΕ Ολυμπιακός,
ΚΑΕ ΠΑΟΚ».


Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube