Παράλληλα, αναφέρθηκε και στα επερχόμενα ντέρμπι τονίζοντας πως ο «Δικέφαλος του Βορρά» θα πάρει αυτό που πρέπει.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Πετύχαμε μία σπουδαία νίκη παρόλο που μείναμε με δέκα αρχικά και στη συνέχεια με εννέα παίκτες. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια. Για την δική μου φάση θέλω να πω πως νιώθω την αδικία στο πετσί μου. Πήγα και στα αποδυτήρια των διαιτητών και μου είπαν πως αν και έχω μία λαμπρή καριέρα με ήθος, σήμερα δεν το επιβεβαίωσα. Λένε πως μούντζωσα. Η αλήθεια είναι πως έκανα μία κίνηση απαξίωσης, όχι όμως μούντζα. Για να ρίξεις μούντζα πρέπει να έχεις τεντωμένα τα δάχτυλά σου προς μία κατεύθυνση. Εγώ τα είχα μαζεμένα και με τον καρπό μου να κοιτάει προς τα κάτω! Είμαι πολύ λυπημένος για αυτό που έγινε».

Για τα ντέρμπι που ακολουθούν τόνισε: «Η ομάδα, μετά και από αυτή τη νίκη, πάει με την καλύτερη ψυχολογία στα ντέρμπι που ακολουθούν και ελπίζω πως θα τα καταφέρει και θα πάρει αυτό που θέλει και πρέπει».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

ΑΕΚ: Εβδομάδα εξελίξεων στα μεταγραφικά

ΠΑΟΚ: Ο Λίσι πιάνει δουλειά και «τρέχει» τις μεταγραφές στην άμυνα

Ολυμπιακός: Ο Σμαΐλοβιτς κλείνει την τετράδα των στόπερ – Στόχος τέσσερις μεταγραφές μέχρι τις 3 Ιουλίου

Νέο σενάριο από τη Ρωσία για Μπαρίνοφ και ΑΕΚ: «Σε επαφές με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας»

Δείπνο εργασίας με φόντο τον νέο ΠΑΟΚ μεταξύ Λίσι, Βιεϊρίνια και Μάτος

Ηλιόπουλος: «Δεν θα αφήσω κανέναν να διαταράξει αυτό που χτίσαμε στην ΑΕΚ»

Χαμός στην Πάτρα για την ΑΕΚ: Πλήθος κόσμου για μια φωτογραφία με το τρόπαιο του πρωταθλήματος!

Ηλιόπουλος: Ανακοίνωσε αυτοκινητοδρόμιο στη Χαλανδρίτσα στην περιοδεία του τροπαίου της ΑΕΚ!

Τσακίρης: «Σε πρώτο πλάνο οι ανανεώσεις Γιόβιτς και Πήλιου - Ενθουσιασμένος ο κόσμος με το τρόπαιο»

Αύριο οι υπογραφές και οι ανακοινώσεις για Τσάπρα-Πένια, την Τρίτη ενσωματώνονται στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού

TAGS: Π.Α.Ο.Κ.