Ο Παναθηναϊκός μπορεί να αναδείχτηκε πρωταθλητής Ευρώπης στις 6 Μαΐου μέσα στο παρκέ του ΟΑΚΑ, όμως οι διακρίσεις για τους «πράσινους» συνεχίζονται και σε άλλους τομείς. Η ULEB απέστειλε τη Δευτέρα σχετικό έγγραφο στους «πράσινους», στο οποίο ενημερώνει τη διοίκηση της ΚΑΕ πως είναι υποψήφια για ένα από τα βραβεία «Devotion Gold», «Devotion Silver» και «Devotion Bronze». Τα συγκεκριμένα βραβεία αποδίδονται στα τρία καλύτερα τμήματα μάρκετινγκ από τις 24 ομάδες που συμμετέχουν στην κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση κάθε χρόνο. Οι υπόλοιπες δύο υποψήφιες της φετινής περιόδου είναι η ΤΣΣΚΑ Μόσχας και η Μάλαγα.
Οι νικητές των βραβείων θα ανακοινωθούν στις 30 Ιουνίου, στο περιθώριο της κλήρωσης της Ευρωλίγκα στην Ιταλία.
Στη συνέχεια, η «πράσινη» ΚΑΕ εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία αναφέρει πως «αυτή η επιτυχία δεσμεύει το τμήμα marketing του Παναθηναϊκού για εξίσου εντυπωσιακές κινήσεις σαν αυτές που βίωσαν οι φίλαθλοί μας τη σεζόν που πέρασε. Όλα γίνονται με γνώμονα την ιστορία του συλλόγου και το σεβασμό στο πρόσωπο των φίλων της ομάδας μας».
Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης