Προγραμματισμένος για την 1η Μαρτίου είναι ο διαγωνισμός για την ανάδειξη της εταιρίας που θα εξασφαλίσει τη διαφήμιση της στη μετόπη του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας.

Σύμφωνα με όσα γράφει ο Βασίλης Βέργης στη «Live Sport», τόσο η Cosco όσο και η Cosmote έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να διαφημιστούν στο εξωτερικό της έδρας του μπασκετικού Ολυμπιακού και αναμένεται να «χτυπήσουν» τον διαγωνισμό.

Οι δύο εταιρίες, έχουν άμεση σχέση με τον Πειραιά, αφού η Cosco συνδέεται με το λιμάνι, ενώ η συνδρομητική τηλεόραση της Cosmote έχει τα δικαιώματα των «ερυθρολεύκων» στο πρωτάθλημα και σίγουρα θέλουν να προβάλουν το brand name τους σε ένα χώρο που βλέπει όλη η πόλη.

Η τιμή εκκίνησης είναι στα 85.000 ευρώ το μήνα, αλλά σίγουρα η μετόπη του σταδίου μπορεί να αποφέρει πολύ περισσότερα έσοδα αφού είναι αυτό που λέμε «φιλέτο» για να διαφημιστεί κάποιος.

Από εκεί και πέρα, τα χρήματα που θα κερδιθούν από τη συγκεκριμένη διαφήμιση αναμένεται να αποτελέσουν βραχίονα στήριξης στην αναμόρφωση που δρομολογείται στον περιβάλλοντα χώρο του ΣΕΦ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Βαθμολογία Stoiximan GBL: 8η σερί νίκη για Παναθηναϊκό, καυτός ΠΑΟΚ και οριακές νίκες για ΑΕΚ, Άρη Betsson

Ξανθόπουλος: «Δείξαμε τον χαρακτήρα μας ως ομάδα»

Μίλιτσιτς: «Δείξαμε προσωπικότητα στο τέλος»

Αταμάν: «Ελπίζω στο μέλλον να είμαστε μαζί με οπαδούς του Ολυμπιακού» - Tι είπε για Λεσόρ

Ζιάγκος: «Είμαστε περήφανοι για την προσπάθεια των παικτών, να αναλάβουμε όλοι την ευθύνη για καλύτερο ελληνικό μπάσκετ»

Λύγισε το Περιστέρι Betsson στην παράταση σε επική «σκυλομαχία» ο Άρης Betsson

Χολμς: «Μετρούσα τις μέρες για να επιστρέψω, είδα φιλμ από αγώνες της Euroleague για να μπω στο κλίμα»

Λούκιτς: «Χάσαμε 3-4 λέι απ στο δεύτερο ημίχρονο που ούτε οι οπαδοί του Παναθηναϊκού δεν περίμεναν»

Ζούρος: «Χάσαμε τον έλεγχο στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου, να διορθώσουμε τα κενά»

Έδειξε πόσο έλειψε: Όσα έκανε ο ορεξάτος Χολμς στην επιστροφή του μετά από σχεδόν δύο μήνες