Και ξαφνικά έχουμε… ντέρμπι. Του Facebook με το TikTok.

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδουν τα ΜΜΕ στο εξωτερικό το νούμερο ένα στα social media αποφάσισε να υιοθετήσει τα reels, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες του να ποστάρουν και μικρής διάρκειας βίντεο. Τα reels είναι μια λειτουργία που έχει προστεθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα στο instagram, το οποίο έχει αποκτηθεί από το Facebook και πηγαίνει αρκετά καλά, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι.

Ωστόσο έχει μεγάλο ενδιαφέρον, το γιατί έγινε η… κίνηση αυτή από το Facebook.

Βάσει των μετρήσεων που έχουν γίνει οι υπεύθυνοι του διαπίστωσαν ότι μεγάλο μέρος των χρηστών που έχουν μικρή ηλικία έχουν επιλέξει να χρησιμοποιούν το TikTok, στο οποίο αναρτούν μικρής διάρκειας βίντεο. Η αλήθεια είναι ότι το TikTok γίνεται συνεχώς δυνατότερο, αλλά η δυναμική που έχει στους έφηβους είναι τέτοια που έχει προκαλέσει προβληματισμό στους χρήστες του Facebook.

Έτσι, όπως αναφέρουν τα MME του εξωτερικού το Facebook δίνει την δυνατότητα αυτή και στους χρήστες του με στόχο να «χτυπήσει» το TikTok βάζοντας φρένο στην άνοδο που καταγράφει.

Τα Reels έγιναν διαθέσιμα στις ΗΠΑ και σύντομα αναμένεται να «δοθεί» και σε άλλες χώρες μέσω updates.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube