Υπερβολή; Μόνο αν σκεφτεί κάποιος πως ακόμα βρισκόμαστε στην Παρασκευή και το Grand Prix του Μονακό, ουσιαστικά, τώρα ξεκινά. Οι επιδόσεις των κόκκινων μονοθέσιων την Πέμπτη ωστόσο, προμηνύουν μεγάλες στιγμές για την ιταλική ομάδα.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε χρόνο 1’ 12’’ 720 και είναι από αυτούς που αποτελούν «σημάδι» για το τι θα επακολουθήσει το Σαββατοκύριακο. Μία pole position αρχικά το Σάββατο και μία καρό σημαία την Κυριακή, εκεί, λίγο πριν τις πέντε το απόγευμα ώρα Ελλάδος.

Μία νίκη που το «αλογάκι» αγνοεί από την εποχή που στη γείτονα χώρα οι αγορές γινόντουσαν με.. λιρές! Τελευταία φορά που ένα κόκκινο ρύγχος πέρασε την γραμμή του τερματισμού ολοκληρώνοντας του γύρους πριν από τα υπόλοιπα μονοθέσια ήταν το μακρινό 2001 και το είχε κάνει ο σπουδαίος Μίκαελ Σουμάχερ, σε χρόνια «χρυσά» για τη Ferrari.

Το πόσο σημαντικός είναι ο χρόνος του Φέτελ, εν όψει των επίσημων δοκιμαστικών, αποδεικνύεται από το γεγονός πως στους τελευταίους δεκαέξι αγώνες, τις δέκα κέρδισε όποιος ξεκίνησε μπροστά από όλους. Από το 1950 και μετά μάλιστα, μόλις δέκα φορές στην κορυφή του βάθρου βρέθηκε πιλότος που στην εκκίνηση ήταν πίσω από την τρίτη θέση!

Τελευταία pole της Ferrari στο Μόντε Κάρλο; Το 2008! Από τότε, μάλλον, κάτι δεν πηγαίνει καλά.. Τώρα όμως ο Φέτελ ξεκίνησε εξαιρετικά! Η Red Bull σαφώς και δείχνει σε φόρμα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λίουις Χάμολιτον όμως φαίνεται να είναι σε κρίση, ενώ ο ομόσταβλός του Μπότας δεν έχει ξεκινήσει ποτέ στους δέκα πρώτους στο Πριγκιπάτο.

Για ιδανικές συνθήκες έκανε λόγο ο Σεμπάστιαν Φέτελ, «περιμένουμε το Σάββατο» δήλωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν. Περιμένουμε λοιπόν..

Δημήτρης Λιαργκόβας

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube