Τον επίλογο στην καριέρα του στον Ολυμπιακό γράφει ο Σακίλ ΜακΚίσικ με ένα μήνυμα στα social media. Ο 36χρονος Αμερικανός γκαρντ/φόργουορντ ετοιμάζεται να πει το «αντίο» στην ομάδα που υπηρέτησε για επτά σεζόν.
Ο «Σακ» κατέκτησε σε αυτή την επταετία τέσσερα πρωταθλήματα, τρία Κύπελλα, τέσσερα Σούπερ Καπ και την Ευρωλίγκα, συνολικά δηλαδή δώδεκα τίτλου.ς
«Επτά σεζόν, μία φανέλα, ένα σπίτι. Ο Πειραιάς μου έδωσε περισσότερα από μία ομάδα. Μου έδωσε μία οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη ημέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four, και κάθε στιγμή στα κόκκινα και τα λευκά θα μείνει μαζί μου για πάντα.
Για επτά σεζόν φορούσα τον αριθμό 77 με περηφάνεια και έδωσα τα πάντα για την ομάδα, την πόλη και τους οπαδούς. Ό,τι και να συμβεί στο μέλλον, ο Ολυμπιακός θα αποτελεί για πάντα κομμάτι μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Ολυμπιακός για πάντα».