Βρέθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης η μία μηχανή που χρησιμοποιήθηκε στη ληστεία που έγινε στη Rolex στο κέντρο της Αθήνας, χθες το πρωί.

Η μηχανή θα μεταφερθεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια για να εξεταστεί από τους ειδικούς ώστε να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποιο στοιχείο πάνω της.





Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube