Στα χνάρια του Facebook βαδίζει το TikTok… Όπως έκανε γνωστό με σχετική ανακοίνωση η εταιρία που το έχει στην κατοχή της, το πιο πρόσφατο χρονικά social media αποκτά το δίκο του marketplace. Η επιλογή αυτή σε πρώτη φάση να προσφέρεται προς χρήση στις ΗΠΑ, ικανοποιώντας του περίπου 150 εκατομμύρια χρήστες της χώρας.

Το marketplace αυτό θα διαφέρει από τη μορφή που το έχουμε στο Facebook και θα εμφανίζεται με τα λεγόμενα «shoppable videos» στα foryoufeeds. Σε αυτά, ουσιαστικά ο δημιουργός - πωλητής θα έχει τη δυνατότητα μέσω ενός βίντεο να προβάλλει - διαφημίζει το προϊόν του και στη συνέχεια να έχει τη δυνατότητα πώλησής του στον πελάτη-χρήστη.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube