Συνεχίζεται με μεγάλη θέρμη η υποδοχή από απλούς φίλους της ΑΕΚ του τροπαίου της πρωταθλήτριας της σεζόν 2025-26.
Σήμερα είχε σειρά το Αίγιο, στο οπαδοί των «κιτρινόμαυρων» μικρής, μέσης και μεγάλης ηλικίας είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά την κούπα και να βγάλουν φωτογραφίες, έχοντάς τη στο πλάι τους στην πλατεία της Αγίας Λαύρας.
Αύριο Τρίτη (22/6) θα βρεθεί στις 20:00 στη Ναύπακτο στην Πλατεία Φαρμάκη.