Ο Τζουντ Μπέλιγχαμ μπορεί να αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης της αναμέτρησης ανάμεσα στην Αγγλία και τη Γκάνα, ωστόσο ο ίδιος δεν συμφώνησε με την απόφαση.
Ο μέσος των «Τριών Λιονταριών», μετά το στείρο 0-0 στη Βοστώνη, στάθηκε στην εξαιρετική αμυντική παρουσία των «Μαύρων Αστεριών» και παραδέχθηκε πως το βραβείο του MVP θα έπρεπε να καταλήξει στην αντίπαλη ομάδα.
«Δεν άξιζα το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτη. Κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να το είχε πάρει κάποιος παίκτης της Γκάνας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μπέλιγχαμ, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια και την τακτική πειθαρχία των Αφρικανών, οι οποίοι κράτησαν ανέπαφη την εστία τους για δεύτερο διαδοχικό παιχνίδι στο Μουντιάλ.