Αποσωληνώθηκε ο 39χρονος που δολοφόνησε εν ψυχρώ την άτυχη Κυριακή έξω από το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων λίγα μέτρα μακριά από τη σκοπιά.

Ο 39χρονος δράστης που με την πράξη του σόκαρε το πανελλήνιο, νοσηλευόταν τα τελευταία 24άωρα στη ΜΕΘ του Αττικόν μετά από απόπειρα αυτοκτονίας που είχε κάνει στις φυλακές Κορυδαλλού.

Ο δράστης συνεχίζει να νοσηλεύεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο.

Πηγή: Skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube