Τη φημολογία που εμφανίζεται συχνά-πυκνά και τον συνδέει με τον Ολυμπιακό ξέκοψε ο Μάλκολμ Ντιλέινι.

Έπειτα από σχετικό ερώτημα που δέχθηκε στο twitter, ο Αμερικανός εμφανίστηκε αρνητικός στο υποθετικό ενδεχόμενο ν’ αγωνιστεί του χρόνου στους «ερυθρόλευκους».

Του έγραψε λοιπόν ο οπαδός:

«Μάλκολμ, ελπίζω ότι την επόμενη χρονιά θα είσαι ο βασικός γκαρντ του Ολυμπιακού υπό την καθοδήγηση του Γιώργου Μπαρτζώκα. Θα το σκεφτόσουν αυτό, αν είχες πρόταση;»

Ο Ντιλέινι ωστόσο, από την πλευρά του, δεν έδειξε τόσο «ζεστός» απαντώντας «προτιμώ την Μπαρτσελόνα».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube