Στο ενδεχόμενο να συναντήσει τον Τζο Μπάιντεν στο δείπνο του ΟΗΕ ή σε οποιαδήποτε άλλη ευκαιρία απάντησε με αλαζονικό ύφος ο Ρετσέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Συγκεκριμένα όπως μεταδίδει ο ανταποκριτής του ΣΚΑΪ Μανώλης Κωστίδης από την Κωνσταντινούπολη, ο Τούρκος πρόεδρος σε ερώτηση δημοσιογράφων, απάντησε: «Για ποιο λόγο να συναντηθώ; Αν εκείνος είναι ο Μπάιντεν, εγώ είμαι Ερντογάν».

Έτσι το σενάριο για συνάντηση των δύο ηγετών φαίνεται ότι απομακρύνεται.



Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube