Με τον Νίκο Δεληγιάννη στην τεχνική της ηγεσία θα συνεχίσει η γυναικεία ομάδα υδατοσφαίρισης του Αλίμου και τη νέα περίοδο.
Ο 50χρονος προπονητής, που ανέλαβε πέρυσι τα ηνία των «μελανόλευκων», ανανέωσε τη συνεργασία του με το σύλλογο των νοτίων προαστίων.
«Με κοινό όραμα, εμπιστοσύνη και υψηλές φιλοδοξίες, ο Νίκος Δεληγιάννης θα συνεχίσει να βρίσκεται στην τεχνική ηγεσία της ομάδας, οδηγώντας τον Άλιμο ΝΑΣ Betsson στις εγχώριες διοργανώσεις αλλά και στη μεγάλη ευρωπαϊκή πρόκληση του Euro Cup, με στόχο μια δυναμική και επιτυχημένη πορεία», αναφέρει η ανακοίνωση.
Σημειώνεται ότι ο Αλιμος έχει κλείσει ήδη το δίδυμο των ξένων του για τη νέα σεζόν, καθώς ανανέωσε τη συνεργασία του με τη διεθνή Ολλανδή Μάριτ Φαν ντερ Βάιντεν και απέκτησε από τη Γλυφάδα την Αμερικανίδα Μπρουκ Οτσόα, ενώ πήρε από τον ΑΝΟΓ και τη Ζωή Τζωρτζακάκη.