Μια σειρά από αλλαγές κανόνων, που θα τεθούν σε εφαρμογή από το 2019 και θα καταστήσουν πιο εύκολες τις προσπεράσεις, ψηφίστηκαν από τη FIA. Με τον τρόπο αυτό το πρωτάθλημα της Formula 1 στοχεύει να γίνει πιο ανταγωνιστικό και συναρπαστικό για τους θεατές.

Μεταξύ των αλλαγών είναι ένα απλοποιημένο μπροστινό φτερό με μεγαλύτερη επιφάνεια ώστε να περνά περισσότερος αέρας από τους μπροστινούς τροχούς, απλοποιημένοι αγωγοί φρένων χωρίς «πτερύγια» και φαρδύτερο και βαθύτερο όπισθεν φτερό.

Αρχικά πολλές αλλαγές επρόκειτο να εφαρμόζονταν το 2021, ωστόσο αποφασίστηκε κάποιες εξ αυτών να γίνουν άμεσα, ειδικά μετά το εναρκτήριο Grand Prix στην Αυστραλία που είχε μόλις πέντε προσπεράσεις.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Χάμιλτον: «Ήταν μια δύσκολη σεζόν, αλλά ξέρω ότι έχουμε καλύτερες στιγμές μπροστά μας με τη Ferrari»

Νόρις: Δεν έβγαλε το κράνος του για αρκετή ώρα καθώς είχε πλαντάξει στο κλάμα!

Συγκινημένος Νόρις: «Νόμιζα ότι δεν θα κλάψω αλλά έκλαψα, τώρα καταλαβαίνω πώς αισθάνεται ο Μαξ»

Πανηγύρισε με «donuts» την κατάκτηση του πρωταθλήματος ο Λάντο Νόρις!

Η «χρυσή βίβλος» των παγκόσμιων πρωταθλητών της Formula 1: Πρώτος τίτλος για Νόρις

Ο Φερστάπεν έψαξε νέο θαύμα, αλλά ο Παγκόσμιος Νόρις έγραψε ιστορία στη Formula 1!

Ποινή στον Τσουνόντα που «πέταξε» εκτός πίστας τον Νόρις

Η Άνα Ντε Άρμας στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι-Η συνάντηση με τον Χάμιλτον

GP Άμπου Ντάμπι: Νόρις, Φερστάπεν και Πιάστρι κυνηγούν τον τίτλο που τους περιμένει στην... καρό σημαία!

«Δεν έχω λόγια να εκφράσω πώς νιώθω»: Απαρηγόρητος ο Χάμιλτον μετά τον τρίτο σερί αποκλεισμό του από το Q1!