Η τοποθέτηση του υπουργού είχε σωστές επισημάνσεις, ότι δηλαδή χρειάζεται εξορθολογισμός των επιδοτήσεων, προκειμένου οι ναύλοι προς περιοχές της Ελλάδας να μην είναι πιο ακριβοί από ένα δρομολόγιο Αθήνα – Λονδίνο! Ωστόσο, λάθος ήταν η επισήμανση για τον αν χρειάζεται η πτήση Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα ή Αθήνα – Ζάκυνθος.

Προφανώς και χρειάζονται, διότι η χώρα πρέπει να έχει αερομεταφορές οριζοντίως και καθέτως, ώστε να συνδέοντας πιο εύκολα οι περιοχές, χωρίς ωστόσο να κοστίζουν στο ελληνικό δημόσιο «ο κούκος αηδόνι». Για τις επισημάνσεις αυτές υπήρξε αντίδραση κατ’ αρχήν από την Περιφέρεια Πελοποννήσου ότι είναι παράλογο να σταματήσει η σύνδεση Θεσσαλονίκης – Καλαμάτας, ενώ σήμερα και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ζητά παράταση των επιδοτούμενων αεροπορικών δρομολογίων μέχρι τον Οκτώβριο...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Λύθηκε ο γρίφος της κατάρας του Φαραώ- Τι υποστηρίζουν ερευνητές

Σάλος στη Λαμία: Συνελήφθη 48χρονος για πορνογραφία ανηλίκων

Υπερταμείο: Το σχέδιο και οι προτεραιότητες για τον εκσυγχρονισμό των ΜΜΜ στην Αθήνα

ΥΠΕΣ: 9 ερωτήσεις και απαντήσεις για το μπόνους παραγωγικότητας των δημοσίων υπαλλήλων - Τι αλλάζει

Γνώριμος στις αρχές ο δράστης της δολοφονίας έξω από το κλαμπ στο Μαρούσι - «Ανθρωποκυνηγητό» για τον εντοπισμό του

Επιστολική ψήφος: 186.117 Έλληνες από 127 διαφορετικές χώρες έχουν εγγραφεί – Λήγει σήμερα η προθεσμία

Υφυπουργός Δικαιοσύνης: Εκτιμώ σχεδόν βέβαιη την έφεση του Εισαγγελέα στην απόφαση για το Μάτι

Αύριο θα καταβληθούν μέσω ΟΠΕΚΑ τα κοινωνικά επιδόματα στους δικαιούχους

Έσπασε φράγμα στο Ναϊρόμπι - Δεκάδες νεκροί - Ψάχνουν αγνούμενους στις λάσπες

Ο Αρης Σπηλιωτόπουλος στο επιτελείο Κασσελάκη