Για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, επανέρχεται στην Super League η έννοια της κεντρικής διαχείρισης, έστω και με άλλη μορφή, καθώς το Δ.Σ. του συνεταιρισμού ενέκρινε την Πέμπτη (18/7) και μάλιστα ομόφωνα, το να υπάρξει κεντρική διαχείριση στο θέμα των διαφημιστικών πινακίδων των γηπέδων.

Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της Super League και είναι ιδιαίτερα σημαντικό, διότι έτσι θα δημιουργηθεί μια ενιαία εικόνα και εμπορική ταυτότητα σε όλα τα γήπεδα των ομάδων της «μεγάλης» κατηγορίας, γεγονός που θα προκαλέσει και έναν θετικό αντίκτυπο και σε χορηγικό επίπεδο.

Η ομοιομορφία που θα υπάρχει στα γήπεδα στο κομμάτι αυτό των πινακίδων, θα δημιουργήσει αισθητικά μια πιο ωραία και αναβαθμισμένη εικόνα, ενώ επίσης σημαντικό είναι ότι για να συμφωνηθεί η κεντρική διαχείριση «έβαλαν πλάτη» και οι «μεγάλοι» και υπήρξε απόλυτη σύμπνοια.

Πάντως για την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος, δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη ή συζήτηση, ωστόσο είναι δεδομένο πως στην λίγκα δεν βιάζονται και επιδιώκουν να βρεθεί η καλύτερη και πιο συμφέρουσα λύση.

Από εκεί και πέρα, τη νέα αγωνιστική περίοδο θα κυκλοφορήσει άλμπουμ με αυτοκόλλητα χαρτάκια (φωτογραφίες) και μεταλλικές ταυτότητες (tags) των ομάδων της Super League, καθώς το Δ.Σ. ομόφωνα αποφάσισε την επιλογή εταιρείας για την απόκτηση αποκλειστικού δικαιώματος διάθεσης αυτοκόλλητων φωτογραφιών και μεταλλικών ταπών των ποδοσφαιριστών του πρωταθλήματος.

Τέλος, ομόφωνες αποφάσεις ελήφθησαν και σε άλλα θέματα όπως ο ορισμός των αγώνων της 1ης έως και 3ης αγωνιστικής, θέματα αναβάθμισης γηπεδικών εγκαταστάσεων σχετικά με την ασφάλεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων κ.α.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube