Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά είναι στάνταρ, ενώ και πολλά συμβατικά διαθέτουν τέτοιο σύστημα, όπως και τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1. Από θερμική μετατρέπεται σε ηλεκτρική, με αποτέλεσμα να τροφοδοτεί συστήματα του αυτοκινήτου και η μπαταρία να διατηρεί την ενέργειά της.

Παράλληλα, η ενέργεια αυτή χρησιμοποιείται και ως έξτρα ισχύς, αναβαθμίζοντας την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.
Μια παρόμοια τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης δοκιμάστηκε στους συρμούς του Μετρό στο Λονδίνο.
Βασισμένο σε μια τεχνολογία δέσμευσης και αντιστροφής της ενέργειας που παράγεται κατά την πέδηση, το σύστημα τροφοδοτεί το τραίνο με ηλεκτρική ενέργεια που διαφορετικά θα παρέμενε ανεκμετάλλευτη...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube