Μετά από 18 χρόνια απουσίας της, η Toyota θα ξαναεπιστρέψει πάλι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι την επόμενη χρονιά και η ιαπωνική φίρμα αναμένεται να ανακοινώσει τους δύο οδηγούς της, που θα πλαισιώνουν τον Yaris.

Ο ένας οδηγός θα είναι ο Γιούχο Χάνινεν, ο οποίος εδώ και καιρό είναι μέλος της ομάδας του πρώην Φινλανδού τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή, Τόμι Μάκινεν, και έχει παίξει σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα δοκιμών της ομάδας του.

Επίσης, ο 35χρονος πρώην οδηγός της Hyundai είχε κερδίσει τον τίτλο στο IRC το 2010, ενώ την επόμενη χρονιά κατάφερε να κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία S2000 του WRC, αλλά κατέκτησε και τίτλους, όπως το 2010 και το 2012, του Ευρωπαικού ΅Πρωταθλήματος Ράλι.

Ο άλλος οδηγός που αναμένεται να πλαισιώσει το δεύτερο μπάκετ της εργοστασιακής ομάδας της Toyota είναι, επίσης, Φινλανδός και είναι ο Εσαπέκα Λάππι. Δεν έχει εμπειρία ακόμα στην μεγάλη κατηγορία του WRC, όμως έχει κερδίσει τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι το 2014, ενώ πριν από τέσσερα χρόνια ήταν κύριος οδηγός στις ομάδες δεύτερης κατηγορίας στα Ράλι και συγκεκριμένα της ομάδας έργων της Skoda.

Να σημειώσουμε ότι ο ίδιος παραδέχτηκε ότι έχει παρακολουθήσει διάφορα σεμινάρια στην ομάδα του Μάκινεν με βάση και τη σύμβαση που είχε με την τσέχικη ομάδα.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η ιαπωνική ομάδα θα έχει στη διάθεσή της του χρόνου δύο αυτοκίνητα, ενώ από τον τέταρτο γύρο και μετά θα έχει και τρίτο αμάξι, όχι όμως σε όλους τους γύρους το πρωταθλήματος.

Παράλληλα, ήταν σε διαπραγματεύσεις και με τον οδηγό της Citroen, Κρις Μικ, προς το τέλος του περασμένου έτους, όμως χάλασαν στην πορεία, καθώς ο Μάκινεν δεν ήταν πρόθυμος να τον εντάξει στην ομάδα.

Η τελευταία χρονιά που αγωνίστηκε η ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ήταν το 1999, όπου είχε κατακτήσει τότε το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Μανδρέκας

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube