Μίνι αναστάτωση στην ΑΕΚ -και πιο συγκεκριμένα στον Γιάκομπ Γιόχανσον- σημειώθηκε το Σάββατο.

Λίγες ώρες πριν την έναρξη του αγώνα με τη SKODA Ξάνθη, ο Σουηδός χρειάστηκε να αποχωρήσει από το ξενοδοχείο όπου είχε καταλύσει η ομάδα, ώστε να μεταβεί στο Ιατρικό Κέντρο, όπου νοσηλεύονται η σύζυγος και η κόρη του.

Οι δυο τους ταλαιπωρούνται από γαστρεντερίτιδα και ο μέσος της «Ένωσης» έμεινε μαζί τους ως το μεσημέρι, επιστρέφοντας ωστόσο στη συνέχεια στο ξενοδοχείο.

Δεδομένης λοιπόν της ταλαιπωρίας στην οποία υποβλήθηκε, η συμμετοχή του στο αποψινό ματς του ΟΑΚΑ δεν είναι δεδομένη και θα κριθεί μετά από κουβέντα που θα κάνει με τον Γκουστάβο Πογιέτ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: A.E.K.