Τρομακτικό σκηνικό έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής στο κτίριο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή.
Ένας άγνωστος άνδρας εισέβαλε στο κτίριο οπλισμένος με ένα ρόπαλο, αφού πρώτα είχε μπει δια της βίας στο προαύλιο σπάζοντας μια προστατευτική μπάρα.
Ο άνδρας που ήταν εκτός εαυτού κατάφερε να μπει στο κτίριο, ωστόσο η αστυνομία που ειδοποιήθηκε κατάφερε έγκαιρα να τον ακινητοποιήσει και να τον αφοπλίσει, προτού γίνει επικίνδυνος.
Ο άνδρας συνελήφθη και το επεισόδιο θεωρήθηκε λήξαν, ενώ ερευνώνται τα κίνητρά του.
Το συμβάν δεν επηρέασε το πρόγραμμα της ΕΡΤ, που συνέχισε να μεταδίδεται κανονικά.