Δείτε χαρακτηριστικές απαντήσεις του «Παπ» από την απολαυστική του συνέντευξη που μπορείτε να διαβάσετε εδώ:

-Αν ήσουν καρτούν, ποιο θα ήσουν και γιατί;
«Θα ήθελα να είμαι ο Μπακς Μπάνι για να λέω την αγαπημένη μου ατάκα: ‘Hey, what’s up doc’!»

-Αν ήσουν ζώο τι θα ήσουν;
«Με αυτά τα μούτρα και με αυτά τα αφτιά που έχω θα ήμουν χιμπατζής, αλλά να ξέρετε ότι οι χιμπατζήδες όταν είναι μωράκια είναι πάρα πολύ γλυκά».

-Αν δεν ήσουν μπασκετμπολίστας τί επάγγελμα θα έκανες;
«Το έχω ξαναπεί πολλές φορές. Επειδή ο πατέρας μου ήταν στην τροχαία και από μικρό με ενθουσίαζε η στολή, θα μου άρεσε να ήμουν κάτι τέτοιο».

-Αν μπορούσες να διαλέξεις ανάμεσα στο να πετάς και στο να είσαι αόρατος, ποιο θα επέλεγες;
«Επειδή ούτως ή άλλως με αυτά τα αφτιά που έχω πετάω, θα επιλέξω το να είμαι αόρατος».

-Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι πάνω σου τί θα ήταν αυτό και γιατί;
«Σίγουρα δεν θα ήταν τα αφτιά μου γιατί τα λατρεύω. Αν και έχει και τα θετικά του, ίσως να άλλαζα το μαλλί μου, γιατί είναι σαν κάσκα, σαν playmobile. Ναι… Ίσως το μαλλί μου να άλλαζα».

-Τρίποντο, κάρφωμα, τάπα ή ασίστ;
«Κάρφωμα».

-Ξανθιές, μελαχρινές, καστανές ή κοκκινομάλλες;
«Μελαχρινές».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Ο Ομπράντοβιτς ξανά στο «σπίτι» του: Η υποδοχή των συνεργατών του στον Παναθηναϊκό

Καρδίτσα: Ανακοίνωσε τον Γκίκα

Ανοίγει το «Telekom Center» για τον Ομπράντοβιτς ο Παναθηναϊκός!

Πετρίδης: «Πάνω από… προπονητής ο Ομπράντοβιτς για τον Παναθηναϊκό-Θα γίνουν βαρβάτες μεταγραφές»

Παγκόσμια πρωταθλήτρια η Ελλάδα στο σχολικό πρωτάθλημα μπάσκετ

Παρουσιάζεται και αποθεώνεται ο Ομπράντοβιτς-Στελεχώνονται σταφ, προχωρά ο σχεδιασμός

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!