Έρευνα: Θανάσης Ράλλης

Από το πρωί της Πέμπτης, ένας γρίφος μου τριβελίζει το μυαλό. Ποιο είναι το κωδικοποιημένο μήνυμα που θέλει να περάσει η Sportday με το πρωτοσέλιδο της;

Τι εννοεί γράφοντας «Όχι ρε #@%*&! μου»;

Το πρώτο πράγμα που έκανα φυσικά ήταν να το googlαρω. Τα αποτελέσματα με εξέπληξαν.



Μου βγήκαν διαφημίσεις των H & M. Αν ήταν τρόπος διαφήμισης τότε είναι ο πιο έξυπνος τρόπος διαφήμισης όλων των εποχών. Επίσης μου έβγαλε ένα τραγουδάκι της Selena Gomez με τίτλο Come & Get it. Κάτι που υποσυνείδητα σε βάζει πάλι στη διαδικασία να ψωνίσεις.

«Έλα πάρτο, έλα πάρτο, έλα πάρτο».

Το κατέγραψα ως ενδεχόμενο και συνέχισα. Μετέτρεψα τα σύμβολα σε αριθμούς.

325871.

Εκεί πανικοβλήθηκα. Ξέρετε τι βγάζει στο Google; Αυτό!



Σας θυμίζει κάτι το χρώμα; Σας θυμίζει κάτι το χρώμα; Σας θυμίζει κάτι το χρώμα; Για κοιτάξτε ψηλά στην οθόνη σας δίπλα στο logo του ΣΠΟΡ FM. Σας θυμίζει κάτι το χρώμα;

Να το θεωρήσω μήνυμα προς το sportfm.gr; Να το θεωρήσω τυχαίο γεγονός; Είναι οι πολλές οι εκδοχές, είναι πολλές οι θεωρίες, είναι τόσα πολλά τα ενδεχόμενα.

«Όχι ρε πούστη μου» φώναξε -την ώρα που σας γράφω αυτές τις γραμμές- ένας νεαρός συνάδελφος από το απέναντι γραφείο. Του έπεσε ο ζεστός καφές πάνω στο παντελόνι του.

«Όχι ρε πούστη μου ε;» σκέφτηκα…

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube