Άρχισε ο «χορός» των μεταγραφών και στον Άρη! Οι «κίτρινοι», δυο εβδομάδες πριν την έναρξη του βασικού σταδίου της προετοιμασίας τους, έκλεισαν τον πρώτο παίκτη, ο οποίος είναι ο Τομ Ντέλε-Μπασίρου!

Ο 26χρονος Άγγλος με νιγηριανές ρίζες, ανήκει στην Γουότφορντ και την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε με τη μορφή του δανεισμού στην τουρκική Γκεντσλέρμπιρλίγκι καταγράφοντας 30 συμμετοχές!

Μάλιστα το θέμα είναι τελειωμένο, καθώς ο Άρης, που παρακολουθούσε τον παίκτη αρκετό καιρό, έχει καταφέρει να αποσπάσει την υπογραφή του, για συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών!

Ο Ντέλε-Μπασίρου, αποτελεί προϊόν της ακαδημίας της Μάντσεστερ Σίτι, με την οποία και αγωνίστηκε σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες (U18, U19, U21, U23) και το 2017, πραγματοποίησε το επαγγελματικό του ντεμπούτο με την πρώτη ομάδα.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: Άρης