Ο Άρης μπαίνει σε κρίσιμη φάση του μεταγραφικού του σχεδιασμού, καθώς η επικείμενη ολοκλήρωση της μεταγραφής του Κλέιτον Ντιαντί στην Αλ Ντιρίγια της Σαουδικής Αραβίας αναμένεται να δώσει σημαντική οικονομική ώθηση στους «κιτρινόμαυρους».
Οι επαφές ανάμεσα στις δύο πλευρές βρίσκονται στο τελικό στάδιο και όλα δείχνουν πως η συμφωνία θα κλείσει σύντομα. Ο νεαρός επιθετικός βρίσκεται ήδη στην Αθήνα για τις τελευταίες διαδικασίες, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως το συνολικό οικονομικό όφελος για τον Άρη θα φτάσει περίπου τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ.
Το ποσό αυτό αναμένεται να αποτελέσει τη βάση για την υλοποίηση του μεταγραφικού πλάνου που έχει καταρτίσει ο Μιχάλης Γρηγορίου σε συνεργασία με τη διοίκηση. Προτεραιότητα αποτελεί η ενίσχυση της αμυντικής γραμμής, καθώς ο Άρης καλείται να καλύψει αρκετά κενά ενόψει της νέας σεζόν.
Οι Θεσσαλονικείς βρίσκονται κοντά στην ολοκλήρωση της συμφωνίας με τον Νόα Σούντμπεργκ, ωστόσο οι κινήσεις δεν θα σταματήσουν εκεί. Στόχος είναι η απόκτηση επιπλέον ποδοσφαιριστών στην άμυνα, καθώς το υπάρχον ρόστερ χρειάζεται ενίσχυση τόσο στο κέντρο της άμυνας όσο και στα άκρα.
Την ίδια στιγμή, ο Άρης περιμένει τις εξελίξεις γύρω από τον Άλβαρο Σαμόρα. Ο Κοσταρικανός επιθετικός παραχωρήθηκε δανεικός στην πορτογαλική Βιζέλα, με την ομάδα να διατηρεί οψιόν αγοράς ύψους 300 χιλιάδων ευρώ. Ωστόσο, η ενεργοποίησή της δεν θεωρείται δεδομένη και οι τελικές αποφάσεις αναμένονται μετά τις εσωτερικές αξιολογήσεις του συλλόγου.