Στην προπόνηση του Άρη την Πέμπτη στο Δασυγένειο, ενόψει της κυριακάτικης αναμέτρησης με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο, δόθηκε έμφαση στην τακτική από τον Μιχάλη Γρηγορίου.

Ο Μεντίλ συνέχισε το πρόγραμμα θεραπείας λόγω του τραβήγματος στη γάμπα, ο Μορόν έκανε ατομικό, αφού ταλαιπωρήθηκε από ίωση τις τελευταίες μέρες, ενώ ο Χόνγκλα ακολουθεί συντηρητικό πρόγραμμα λόγω των ενοχλήσεων που αισθάνεται στο γόνατο.

Με την προπόνηση που θα γίνει την Παρασκευή στο Δασυγένειο θα μπει στην τελική ευθεία η προετοιμασία των «κίτρινων» για την αναμέτρηση στο Παγκρήτιο.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: Άρης