Η Βικτώρια Ιωσηφίδου είναι μία από τους επιζώντες του τραγικού δυστυχήματος της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη, που κόστισε τη ζωή 57 ανθρώπων συγκλονίζοντας την Ελλάδα.

Με ανάρτησή της στο facebook, ένα χρόνο μετά, μιλά για τη μέρα που η ζωή της άλλαξε για πάντα…

Για τους αγγέλους που τη βοήθησαν μέσα στο σκοτάδι, τις κραυγές, την απόγνωση και τον αγώνα να βγει από το βαγόνι 3, εγκαταλείποντας τη θέση 74 και να σωθεί.

«Χρόνια είχα να ταξιδέψω με το τρένο»

H περιγραφή της προκαλεί ανατριχίλα.



Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Δεν προκύπτει ερωτικό κίνητρο για τη δολοφονία της Σταυρούλας, λέει η ΕΛ.ΑΣ. – Γνωστός στις Αρχές ο 43χρονος

Φωτιά σε πλοιάριο εντός ναυπηγείου στη Σαλαμίνα – Ισχυρή κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

Θετικό βήμα στην Ελβετία: «Σημαντική πρόοδος» στις συνομιλίες Ιράν - ΗΠΑ για τον Λίβανο - Προειδοποίηση του IRGC

Συνελήφθη η μητέρα του βρέφους που νοσηλεύεται με κάταγμα στο Καραμανδάνειο

Τέλος χρόνου για τα ακαθάριστα οικόπεδα: Λήγει σήμερα Δευτέρα η προθεσμία, από αύριο οι έλεγχοι

Κούβα: Απεβίωσε ο Ραμίρο Βαλντές, ένας από τους τελευταίους εν ζωή συνεργάτες των αδελφών Κάστρο

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Νόσο του Κινητικού Νευρώνα (ALS/MND)

ΥΠΕΞ: «Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας» για την απαγόρευση εισόδου στο Ισραήλ σε Έλληνες πολίτες

Καιρός: Ανεβαίνει η θερμοκρασία – Έως 36 βαθμούς ο υδράργυρος

Κατάρ: Ισχυρή έκρηξη λόγω τεχνικού προβλήματος σε εργοστάσιο του Ρας Λαφάν