Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες επισκέφθηκε το νοσοκομείο Σωτηρία, όπου του χορηγήθηκε αγωγή.

Ο πρώην υπουργός δεν χρειάζεται να νοσηλευτεί και θα ακολουθήσει την αγωγή στο σπίτι του.

Ο κ. Βενιζέλος είναι σε καλή κατάσταση.

Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube