Η Βιλερμπάν την επόμενη χρονιά αναμένεται να έχει ένα από τα μεγαλύτερα μπάτζετ της Ευρώπης και οι Γάλλοι έχουν ξεκινήσει ήδη την απαραίτητη αναδιάρθρωση στο ρόστερ τους.

Τελευταία τους κίνηση αποτελεί η λύση της συνεργασίας τους με τον Γάλλο σέντερ Μπαστιάν Βοτιέ, με τον ίδιο να αποχωρεί από τη Λυών και να μεταβαίνει στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Μπιλμπάο.

Υπενθυμίζεται πως ο Βοτιέ αποκτήθηκε από τη Βιλερμπάν τη σεζόν 2025-2026, σημειώνοντας σε 38 συμμετοχές στην Ευρωλίγκα 5.7 πόντους και 2.7 ριμπάουντ.

Η ανακοίνωση της ομάδας

«Όλος ο σύλλογος ευχαριστεί τον Βοτιέ για τη συνέπεια και τον επαγγελματισμό του καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν και του εύχεται κάθε δυνατή επιτυχία με τον επόμενο σύλλογό του, τη Μπιλμπάο».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube