Η Βιλερμπάν την επόμενη χρονιά αναμένεται να έχει ένα από τα μεγαλύτερα μπάτζετ της Ευρώπης και οι Γάλλοι έχουν ξεκινήσει ήδη την απαραίτητη αναδιάρθρωση στο ρόστερ τους.
Τελευταία τους κίνηση αποτελεί η λύση της συνεργασίας τους με τον Γάλλο σέντερ Μπαστιάν Βοτιέ, με τον ίδιο να αποχωρεί από τη Λυών και να μεταβαίνει στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Μπιλμπάο.
Υπενθυμίζεται πως ο Βοτιέ αποκτήθηκε από τη Βιλερμπάν τη σεζόν 2025-2026, σημειώνοντας σε 38 συμμετοχές στην Ευρωλίγκα 5.7 πόντους και 2.7 ριμπάουντ.
Η ανακοίνωση της ομάδας
«Όλος ο σύλλογος ευχαριστεί τον Βοτιέ για τη συνέπεια και τον επαγγελματισμό του καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν και του εύχεται κάθε δυνατή επιτυχία με τον επόμενο σύλλογό του, τη Μπιλμπάο».