Εκκενώθηκε πριν από λίγο ο σταθμός του Μετρό Μοναστηράκι, καθώς υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα για βόμβα.

Άγνωστος τηλεφώνησε σε ιστοσελίδα και υποστήριξε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα που πρόκειται να εκραγεί στις 17:48.

Στο σημείο έχουν σπεύσει αστυνομικές δυνάμεις και ο σταθμός έχει εκκενωθεί.

Πηγή: Skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube