Τάχθηκε υπέρ της επιστροφής Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι του πρωταθλήματος, όχι μόνο επειδή μόνο στην Ελλάδα ορίζονται σε τόσο μεγάλο βαθμό αλλοδαποί διαιτητές, αλλά και επειδή αν οι διαιτητές δεν σφυρίζουν τα μεγάλα παιχνίδια στις εγχώριες διοργανώσεις δεν μπορούν να ανέβουν στην ιεραρχία της UEFA. Δείτε εδώ
ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube