Την συνδρομή του στρατού ζήτησαν, όπως διευκρίνισε μιλώντας στον ΣΚΑΙ ο Δήμαρχος Νοτίου Πηλίου, Μιχάλης Μιτζικός, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο απεγκλωβισμός 10 ανθρώπων από την Πάλτση.

«Οδεύουμε προς την Πάλτση ξανά, για να απεγκλωβίσουμε περίπου δέκα ανθρώπους» είπε.

Όπως περιέγραψε η κοίτη του ρέματος στην περιοχή ήταν δέκα μέτρα και έχει γίνει εβδομήντα.

«Προτεραιότητα να απεγκλωβίσουμε τους δέκα συνανθρώπους μας που βρίσκονται στην απέναντι όχθη. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε, είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση, έχω ζητήσει τη συνδρομή του στρατού, αλλά έχει πέσει η γέφυρα στα Καλά Νερά και είναι δύσκολη η πρόσβαση»,εξήγησε.

Οι άνθρωποι δεν είναι σε σπίτια, είναι στην όχθη.

Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube