Με ένα ζεϊμπέκικο ολοκλήρωσε την περιοδεία του στις ΗΠΑ ο Δημήτρης Κουτσούμπας.

Ο ΓΓ του ΚΚΕ , σε συνάντηση με ομογενείς στην Αστόρια, χόρεψε το τραγούδι – ύμνο για τους ξενιτεμένους «Σαν απόκληρος γυρίζω», με τους παρευρισκόμενους να τον χειροκροτούν θερμά



Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube