Χωρίς τους Χουλιάν Κουέστα και Κώστα Μήτρογλου πραγματοποιήθηκε και το σημερινό πρόγραμμα προπόνησης του Άρη. Οι δύο παίκτες, που αντιμετωπίζουν προβλήματα, συνέχισαν το πρόγραμμα θεραπείας τους.

Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές των «κίτρινων» προπονήθηκαν το πρωί στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει ενεργοποίηση, rondo game, παιχνίδι κατοχής μπάλας και επιθετική ανάπτυξη.

Για αύριο, Παρασκευή, η προπόνηση είναι προγραμματισμένη για το απόγευμα στις εγκαταστάσεις του «Δασυγένειου».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube