Αλλαγή δεδομένων θα υπάρξει φέτος στην Premier League, αφού για πρώτη φορά θα επιτραπεί στις ομάδες, εκτός από τον βασικό χορηγό που έχουν στο κέντρο της φανέλας, να έχουν ακόμα έναν ο οποίος θα διαφημίζεται στο μανίκι της εμφάνισης.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έχει κλείσει ήδη συμφωνία, με την κορυφαία εφαρμογή διαδικτυακού φλερτ παγκοσμίως, το Tinder, η οποία θα φτάσει την χρονιά που έρχεται στα 15 εκατ. ευρώ.

Το Tinder είναι εφαρμογή εύρεσης ερωτικού συντρόφου και είναι αρκετά δημοφιλής στους νέους και με την διαφήμιση στην εμφάνιση της Γιουνάιτεντ θέλει να αποκτήσει ένα μεγαλύτερο εύρος αναγνώρισης του brand name.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube