Μια νίκη από την παραμονή του στα μεγάλα σαλόνια της Α1 μπάσκετ γυναικών απέχει ο Κρόνος Αγίου Δημήτριου μετά το σπουδαίο διπλό στην Πυλαίο κόντρα στον ΠΑΟΚ.

Οι φιλοξενούμενες επικράτησαν του «Δικεφάλου του Βορρά» με 59-42 και έκαναν το 2-1 στη σειρά των play outs, καθώς οι δύο ομάδες κουβαλούσαν από μία νίκη στα μεταξύ τους ματς στην κανονική περίοδο του πρωταθλήματος.

Έτσι αν ο Κρόνος πάρει το ματς στην έδρα του την ερχόμενη Κυριακή στο Μπραχάμι θα πανηγυρίσει και την παραμονή του στην κατηγορία, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ που θα τα παίξει όλα για όλα για να στείλει τη σειρά και σε πέμπτο αγώνα ώστε να μην υποβιβαστεί.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube