Οριστικά στη Μάντσεστερ Σίτι ο Ελιοτ Αντερσον την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με τον Φαμπρίτσιο Ρομάνο, οι «πολίτες» συμφώνησαν για τον Άγγλο διεθνή μέσο αντί 130 εκατομμυρίων λιρών, ποσό που αποτελεί ρεκόρ για την ομάδα του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Ο ίδιος ο παίκτης ενημέρωσε τη διοίκηση των δύο φορές πρωταθλητών Ευρώπης πως επιθυμεί να αποχωρήσει και να μετακομίσει στους «σίτιζενς».

Οι ιατρικές εξετάσεις του παίκτη αναμένεται να πραγματοποιηθούν στις ΗΠΑ, όπου βρίσκεται η αποστολή της ομάδας του Μάντσεστερ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube