Το Aeroscreen πρέπει να χρησιμοποιήσει η Formula 1 σύμφωνα με τον Μάρκους Έρικσον. Ο Σουηδός οδηγός που αγωνίζεται στα IndyCar δήλωσε ότι το σύστημα προστασίας που χρησιμοποιούν στο αμερικάνικο πρωτάθλημα είναι καλύτερο από το Halo που χρησιμοποιούν στη Formula 1.

Το Aeroscreen σχεδιάστηκε από την ομάδα της Red Bull το 2016 σαν πρόταση για την προστασία των οδηγών, αλλά τελικά δε χρησιμοποιήθηκε στη Formula 1, που προτίμησε τελικά το Halo το 2018. Από φέτος τα IndyCar χρησιμοποιούν το σύστημα στους αγώνες τους, που είναι πολύ πιο επικίνδυνοι λόγω των οβάλ πιστών στις οποίες τρέχουν.

Ο Έρικσον αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Formula 1 για πέντε χρόνια και έχει εμπειρία από το Halo, αφού το είχε στο μονοθέσιο του το 2018. Όπως είπε ο ίδιος «το Aeroscreen είναι ένα βήμα πάνω» γιατί είναι σαν το Halo, αλλά με τζάμι. «Το Halo είναι καλό για μεγάλα κομμάτια αλλά για μικρότερα κομμάτια είναι λιγότερο προστατευτικό σε σχέση με το Aeroscreen» δήλωσε ο Σουηδός.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Μαζαράκης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

«Δεν έχω λόγια να εκφράσω πώς νιώθω»: Απαρηγόρητος ο Χάμιλτον μετά τον τρίτο σερί αποκλεισμό του από το Q1!

Άπιαστος και poleman στο Άμπου Ντάμπι ο Φερστάπεν, άφησε πίσω του τις McLaren πριν τον αυριανό «τελικό»!

Στις μπαριέρες του Άμπου Ντάμπι ο Χάμιλτον - Αγώνας δρόμου της Ferrari να προλάβει τις κατατακτήριες δοκιμές!

Νόρις σε ρυθμούς τίτλου στο FP2 του Άμπου Ντάμπι και μικρή ένταση με Φερστάπεν: «Τι κάνει αυτός; Παραλίγο να τρακάρουμε»

Μας προϊδεάζουν για... θρίλερ: Ο Νόρις ήταν ταχύτερος για 8 χιλιοστά από τον Φερστάπεν στην FP1

Πήρε προαγωγή και θα βρεθεί στο πλευρό του Φερστάπεν στη Red Bull ο Χατζάρ το 2026!

Formula 1: Τα σενάρια για την ανάδειξη του παγκόσμιου πρωταθλητή

Ο Ναν πήγε στο Grand Prix του Κατάρ

Η βαθμολογία στη Formula 1 πριν το τελευταίο Γκραν Πρι που θα κρίνει τον τίτλο!

Μέγας Φερστάπεν στο Κατάρ, διατήρησε την αγωνία και ο τίτλος θα κριθεί στο Άμπου Ντάμπι!