Τίτλοι τέλους μπήκαν στη συνεργασία του Αϊζέια Κάνααν με τον Ερυθρό Αστέρα, καθώς η ομάδα του Βελιγραδίου ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Αμερικανός γκαρντ δεν θα βρίσκεται στο ρόστερ της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Ο 35χρονος άσος, που αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό από το 2022 έως το 2024 πριν μετακομίσει στη Σερβία, ολοκληρώνει την παρουσία του στους «ερυθρόλευκους» του Βελιγραδίου έπειτα από δύο χρόνια.

Η δεύτερη σεζόν του στον σύλλογο σημαδεύτηκε από σοβαρό τραυματισμό, καθώς υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού στο αριστερό γόνατο κατά τη διάρκεια του Super Cup της VTB απέναντι στην Ντουμπάι, στις 29 Σεπτεμβρίου 2025.

Την αγωνιστική περίοδο 2024-25 ο έμπειρος γκαρντ κατέγραψε στην Ευρωλίγκα κατά μέσο όρο 10 πόντους, με ποσοστό 38,3% στα τρίποντα, ενώ πρόσθεσε 1,3 ριμπάουντ και 1,2 ασίστ ανά αγώνα.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube